1. Presentera mig själv

Jag heter då Julia Törmä och har precis fyllt 20 och är faktiskt lite leds på att skriva om mig själv. Har för inte så länge sen fyllt i en ansökan till att fara till USA och jobba som au pair och då har jag fått skriva väldigt mkt om mig själv. :p Om de går som de är tänkt så ska jag komma iväg i Januari och de ska bli sjukt kul, kan typ inte vänta. Skulle vilja vara på väg nu. :)

Nu när jag väntar på att åka iväg så bor jag hemma med min mamma, hennes sambo Ronny och min lillebror Anton. Vi bor i ett gammalt dagis i Erkheikki medans mamma och Ronny bygger sitt nya hus i Pajala.

Jag jobbar på NBV med min mamma där jag ordnar cirklar och annat kul. Jag och Sonja har startat en egen cirkel där vi syr och dricker kaffe med Elina och Hedda, de är super kul. Jag och Sonja har typ blivit tant tillsammans nu, vi stickar, virkar och syr mest hela tiden. När jag inte gör de så umgås jag med Hedda och hennes son Lewis och vi brukar ha de riktigt mysigt. :) Umgås också ganska mkt med mina absoluta favorit tjejer Marielle och Ronja. När dom inte jobbar på annat ort de vill säga. :p

Jag är en tjej som ofta är på bra humör, gillar att hitta på saker och har oftast 20 bollar i luften och är ganska glömsk. Inte en så bra kompination. Men brukar få saker gjort ändå. Gillar att prata, med folk eller för folk. Har fått höra att jag pratar alldeles för mkt, något som jag kan hålla med om ibland. :p

Jag är ganska självmedveten också, jag vet vem jag är och hur jag funkar. Jag är medveten om mina bra sidor och mina lite mindre bra och mindre charmiga sidor. Men jag jobbar på dom också. :p



Det här är jag sån som jag är helt enkelt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0