2. Min första kärlek

Jaa de här med den första kärleken beror ju på vars man drar gränsen, om de är den killen som man va kär i när man gick i 4:an och pussade på kinden. Första killen man hade en förhållande med som var längre än en vecka eller första personen som man sa jag älskar dig till och verkligen menade det. Funderar vars jag ska dra min gräns.

Kommer inte ihåg vem jag först var kär i och pussade på kinden så där var de ju kört.

Första killen jag hade ett förhållande med som varade längre än en vecka var Martin. Vi var tillsammans i typ 9 månader om man inte räknar med alla dom 200 gånger vi gjorde slut där i mellan. De var mkt bråk och sånt och då tror jag att de var lite mer grejen att ha en pojkvän som var de roliga.

Första killen som jag sa jag älskar dig till och menade det, då iaf. Var Mattias, vi var tillsammans i 2 år. Och jag var förstörd när de tog slut. Men vi var ganska små då och så här i efterhand så kommer man ändå bara ihåg bra saker. Vet inte riktigt vad jag ska skriva, han var nog min första kärlek.

Nä nu ger vi upp det här ämnet också. De var nog ändå inte så kul att veta. :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0