3. Mina föräldrar

Mina föräldrar heter Gudrun och Bror, dom är skilda och jag bor med min mamma.
Jag försöker träffa min pappa så ofta jag kan, men de är inte alltid de finns tid för varken mig eller han så vi pratar mest i telefon om min bil.

Min mamma och jag har en jätte bra relation, pratar med min mamma om nästan allt. Inte om sånt hon ändå inte vill veta men allt annat mellan himmel och jord. Hon stöttar mig när jag är ledsen och ger väldigt bra råd när jag behöver de. Jag skulle aldrig klara mig utan min mamma. De har jag fått känna på då hon varit sjuk och varit på sjukhus länge. Som tur är så kunde vi prata i telefon då, vi pratade säkert 4 gånger om dagen. Och en av de svåraste sakerna med att åka bort ett helt år från familj och vänner är att jag inte kommer kunna träffa mamma varje dag och kanske inte heller prata med henne varje dag. Men de kommer vi nog klara. :)

Att mamma och pappa skilde sig var jätte jobbigt men då har jag ju fått en underbar bonuspappa som ställer upp för mig och mina syskon och framför allt mamma. De är jag tacksam öve. :)



Min älskade Mamma och min syster <3

Kommentarer
Postat av: Jenny

Din syster är skit lik din mamma. Märks att det är mor och dotter :)

2010-12-10 @ 17:04:56
URL: http://adriansmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0