7. Favoritsaker

Kan inte komma på så mkt grejer som jag tycker om så. Men lite kan jag ju bjuda på. :)

Min mobil

Jag gillar min mobil starkt, den är superbra. Speciellt nu när jag kommit på grejen med appar och så. Man kan ju göra allt med min mobil.

 

Min säng och kudde

Jaa faktiskt min säng är super skön och jag kommer sakna den när jag åker till usa. Sen min tempurkudde är superbra då slipper jag få ont i nacken. :) Den kanske får följa med när jag åker om jag inte köper en ny. :p


Min bil

Jaa den går inte alltid som den ska och den har många fel och brister men den är ändå min alldeles egna som jag köpt för mina egna pengar och den passar mig perfekt. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0