God kväll!

Kom hem från Marri för ett tag sen, har suttit och myst med henne, Jennie och Madde i flera timmar. Hon bjöd på supergoda lussekatter och ballerina kex, och kaffe å te till de. :) Vi har suttit och smidigt planer, de blir nog bra det här. Hoppas jag. :p

Annars så har jag jobbat idag och ska jobba imorgon som vanligt. Har också ätit en supergod köttsoppa till middag, mmmm. :)

Funderar på vad jag ska hitta på i helgen men kommer inte på något bra. Tänkte dra till Lule med Marri men pallar inte gå på stan under helgen innan jul, för mkt folk :p De blir nog Lule under veckan med mamma, Ronny och Sonja. :) Börjar känna stressen med julklappar, varför är jag alltid ute i sista sekund? Ne de är bestämmt, nästa år börjar jag i augusti! :D


Nä sängen och läsa bok sen sova. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0