Måndag igen...

Hej hej

Sitter hemma med min mamma och tittar tv och myser. :) Ska väl börja laga mat snart...

Imorgon bär de av till Lule för lite julklapps shopping, fick veta idag att de är julafton nästa vecka, hur har jag lyckats missa de?!? Som tur är så har jag hunnit beställa massa julklappar så de är inte så mkt jag måste köpa. :)

Ikväll blir de sykurs med Sonja, ska bli super kul. Ska nog ta med några saffransbullar som Christina har bakat till oss, dom är super gooda. :)
Måste nog äta en till nu. :p

Åh förresten, jag ville ju titta på lucia tåg. Kanske får komma på Erkheikki skolas julfest då brukar dom ha något sånt. Måste ju komma i julstämmning nu. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0