30 bilder...del 1

Tänkte göra en sån där 30 bilder grej som vissa gör nu.
Snodde den av Sonja.
Fast tänkte köra 3 inlägg med dom istället för 30. :p
Här är första. :p

1a bilden: En bild på dig själv.



2a bilden: Någon du umgås väldigt mycket med.


 
Eftersom jag tror att jag inte får sätta bild på mitt värdbarn så får de bli hunden nu.
Allie :)

 

3e bilden: En bild på någon i din familj.


Lillebror <3

4e bilden: En bild på en konstig tid i ditt liv.



5e bilden: En gammal bild på dig själv.



6e bilden: En bild på dig och en vän du inte varit med på länge.


Milla <3

7e bilden: En bild som du aldrig lagt upp.


Hahah gillar Ronjas min! :)
Från juldagen :p

8e bilden: En person som du saknar.


Levvan <3

9e bilden: Någon i din släkt.



10e bilden: Någon du tycker är väldigt snäll.


Kommentarer
Postat av: Milla

Jeeej! En bild på mig! :D Jag gillar bilder på mig, även om just denna inte var så vansinnigt charmerande ;) Pusspåre!

2011-04-10 @ 16:43:41
URL: http://cix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0