...

När man säger att man ska åka som au pair till USA så får man massa positiv respons.
Men efter att folk sagt att de är kul och att man är modig så kommer de.
"Aaa men min kompis, kompis flickas bästa vän åkte ju som au pair och hon gick upp 15 kg"
Jag tänkte att aa dom ja men inte jag. Jag ska försöka hålla mig iform.
Och nu när jag kom till min familj så kändes de som att de kan nog gå.
Dom äter inte speciellt onyttigt och jag har inte drukit Cola på typ två veckor utan levt på kaffe och vatten. Jaja mat ibland också.
Meeen de är nog kört för mig ändå.
Nana bakade brownies igår. Aah de är ju himelskt gott såå om ni undrar så kommer säkert de där 15 kilona komma från brownies och de kommer hamna på min rumpa. :P

Ähh de blir bra de här. :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0