Fortsatt bra dag...

Som sagt så har jag haft en bra dag idag eller den blev bara bättre.
Mötte upp Stefanie på en galleria typ 15 min härifrån.
De blev inte kaffe eller bio.
De blev både och. Sen drog vi till med middag och frozen yoghurt på de. :p
Hade de jätte trevligt och vi planerade in att fara nästa helg eller helgen efter igen på bio.
Är lite osäkert hur de blir nästa helg när de är påsk. :p

Nu ska jag kolla lite tv och hoppa i säng. Ska bara kolla med min vmamma om jag skulle jobba imorgon eller inte.


Stefanie :)


Våran mat, vi åt på något grekiskt ställe. Jätte god mat. :)


Jag, Stefanie sa "gör något kul!" Meeen jag är inte så kul, inte på bild iaf. :p

God natt :)


Kommentarer
Postat av: Ronja

Julia what's up with the mittbena?

2011-05-03 @ 12:27:29
URL: http://aagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0