Gooomorgon :)

Har varit och lämnat av tjejen på skolan för ett tag sen.
Hade tänkt fara ner till stranden och promenera efter strandpromenaden.
Meen de är fan kallt idag.
Hade ju kunnat klä på mig mera kläder.
Men tjejen var ganska dålig idag så risken är ganska stor att dom ringer från skolan och ber mig hämta henne.
Och då måste jag ju vara hemma, för jag har ingen mobil ännu. :p
Imorgon skulle jag väl få en. Hoppas jag. Dåå kan jag fara och promenera.
Nää de får blir lite life unexpected istället då. :p

Föresten, hade de ganska trevligt på au pair mötet igår.
Var lite oplanerat så många gick tidigare.
Träffade iaf 4 tjejer som verkar trevliga.
En tjej pratade om att vi hade kunnat åka till LA tillsammans någon helg.
De hade varit super kul. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0