GRATTIS!!!

Idag fyller min bästa vän som även råkar vara min mamma år!
Trist att jag inte kan vara där och fira henne.
Hörde att de skulle bjudas på smörgåstårta. :)


Här har ni min Mamma med min storasyster Emilia. :)

Min mamma tycker att hon är så rolig förresten.
Satt och skypade med henne tidigare idag eller för henne igår kväll.
När vi pratar så envisas hon med att jag ska ha video men hon kan inte de för hon har ingen kamera.
Aah vi pratar iaf och så säger hon.
M: Hehe du har en stor finne på näsan.
J: Jaaa mamma jag vet.
M: Den måste vara jääätte stor när den syns hela vägen hit från Amerika. HÖHÖ

Ähh mamma är söt!
Vi ska skypa idag igen eller för henne när hon vaknar och fyller år.

Grattis igen Mamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0