Halla...

Sitter här och väntar på att Marri ska komma in på skype så vi kan snacka skit.
Har hunnit skypa med mig söta Mamma idag. Helt plötsligt så hade de gått en timme.
Kul att prata med min mamma, annars har vi bara skrivit på fb och mejlat. :p
Har hunnit tvätta mina kläder också. Har tydligen inte så mkt kläder med mig ändå.
Nu tvättar jag mina lakan och handdukar, hoppas att dom blir rena.
Jag ska nog egentligen hållas långt borta från saker som är vita.
Trodde att jag hade förstört handukar och lakan här.
Mitt hår har tappat färg typ 4 veckor efter att jag färgat de, de är inte normalt.
Hällde i lite blekmedel så dom stora lilla? fläckarna försvinner. Hoppas. :p

Hade tänka göra massa idag men har ju bara 1,5 timme kvar tills jag ska fara och hämta S.
Ääh imorgon ska jag och Nana fara och shoppa ändå. :p


Kommentarer
Postat av: Nina

Hej! Tack:D joo, de ska vi! i september, så det är ju ett tag tills dess;) som tur är, så man hinner vänja sig vid att ha någon att ta hand om och oroa sig för resten av livet.. ha det så bra där i USA!:) Kram

2011-04-15 @ 14:23:17
URL: http://neone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0