Idag...

Har jobbat sen 9 som vanligt är jag helt slut.
De regnar och blåser utanför mitt fönster just nu.
Vad är de här!?!?!
Jag trodde att jag bodde i Kalifornien inte i Pajala en Juni dag. :p

Hoff vilken tuff dag tjejen har haft idag och igår för den delen.
Hon hade ett riktigt stort epilepsi anfall igår morse.
Så hon gick mest omkring och vägrade äta igår.
Idag så har hon varit helt stirrig och skakat som ett asplöv.
Hon hade inte sovit på hela natten.
Jag trodde ju att när jag väl fick henne i säng så skulle hon sova flera timmar.
Ålade mig ur sängen så hon inte skulle vakna.
Går till dörren och vänder mig om.
Aaah då ligger hon och skrattar åt mig. :p
Jaa vi har iaf inte lekt mkt idag. Mest stirrat på tvn. :p

Nee nu duschen sen sängen. Nice :)
Måste förresten köpa en hårfön, de här funkar inte. :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0