Kväll...

Idag har vi varit på nå shopping center. Jag köpte ingenting, ska åka dit med Nana och S imorgon istället.
Min värdmamma var tvungen att köpa nya kläder till sitt nya jobb som hon börjar på imorgon.
De fanns inte så mkt tid för mig att handla utan hjälpte till att hålla koll på S.

Sen har Nana gjort middag, fläskkotletter med potatismos. De va super gott.
Potatismosen var inte lika god som Ronnys men den funka. :p

Har också skjutsat min värdmamma till en kompis och sen plockat upp henne där.
Va inte helt själv utan hade familjens tonåring i bilen som sa vars ja skulle, men hade ändå lite koll på vars jag var. De kändes bra. Ska nog fara och köra lite själv imorgon när jag är ledig.


Nää nu ska jag nog kolla lite tv och sen sova. :)


Kommentarer
Postat av: Sonja

ja det hade nog vart du då :) . jag saknar dig också :) ja det hade jag nog tyckt om, fast nu har jag börja vänja mig med erk skolas kaffe :P och det är inte nå blaisko :P

2011-04-04 @ 18:40:12
URL: http://degklumpeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0