Onsdag...

Fick sovmorgon idag, min värdmamma ville köra tjejen till skolan.
Skönt att slippa vakna halv 7. :p
Meen då har jag ju sovit bort en del tid så nu helt plötsligt så ska jag snart hämta henne. :p

For och körde lite bil igår innan jag skulle hämta henne.
Trodde jag visste hur man tar sig till stranden.
Hehe nee, insåg att jag inte skulle hitta dit.
Då tänkte jag vända bara och köra tillbaka samma väg som jag kom.
Men då håller dom på att bygga om vägen så de gick inte.
Körde på magkänsla och hoppades att någon gata som jag kände igen skulle komma fram.
Jaa de gjorde de men jag var verkligen inte där vars jag trodde.
Fick hoppa på motorvägen för att hinna i tid att hämta tjejen.

Ska nog fara och utforska när jag inte har tidspress på mig.
Då slipper jag få panik när jag kört vilse.
Annars är de säkert bra att köra vilse så man kär sig. Eller nå. :p

Nää Nana är här och hälsar på. Ska höra om hon ville hänga med och hämta tjejen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0