.....

Sitter på mammas jobb och dricker kaffe. Trodde där för ett tag sen att min mobil tänkte dö eller nåt. Allt ljud har inte funkat sen igår men jag kom på den smarta iden att starta om den. Nu funkar den :)

Igår lunchade jag först med Marri på nova sen for jag och hälsade på henne och Adam i Kaunis på kvällen. Super mysigt att hänga med Marri. Hur tusan ska jag klara mig utan mina brydar när jag åker till USA? Dom får skaffa skype så vi kan skvallra och dricka kaffe tillsammans ändå. :p
Jaa de var iaf supermysigt igår men blev inte så mkt hemlisar för Adam och Markus satt och lyssnade, vi ska nog dricka kaffe idag innan hon åker till Kiruna en sväng så.

Till helgen blir de nog Levi som gäller med mina favorit tjejer blir säkert awesome :)

Har en familj i USA som vill tacka ja till mig nu, spännande spännande, Isåfall åker jag 21 mars. De är ju typ imorgon eller nå. :p
De blir nog jätte kul.


Kommentarer
Postat av: Lina

21 mars! Men det är ju bara en vecka efter att vi har kommit hem från Thai...jisses, du får kika förbi på en kaffe snart :-)

2011-02-10 @ 20:48:10
URL: http://glinco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0