God morgon...

Sitter och äter frukost och tar de lugnt, ska åka in till pajala på typ en timme och vara med mamma på jobbet. :p
Annars så har jag haft en supertrevlig helg, jätte kul att träffa så mkt folk. :)
Har helt enkelt varit en jätte bra helg var bara Hedda som saknades. :p

Igår var jag lite trött som man alltid blir när man inte fattar att gå och sova dagen innan. :p
Började iaf kolla oscarsgalan lite smått men var tvungen att ge upp för att jag höll på att dö, så trött va jag. :p
Hade varit kul att kolla men de slutade klockan 6 imorse. :p

Fick ny lust att packa och ordna bland mina saker nu, måste passa på medans jag har mamma jag kan rådfråga. På söndag vinkar jag av henne och Ronny och då ses vi inte förän gud vet när. :p
Idag är de iaf exakt 3 veckor kvar tills jag åker. :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0