Hallaa....

Sitter hemma med Mamma och Ronny, har drukit kaffe och ska väl snart hoppa i duschen. Måste in till byn och fixa lite grejer.

Den här veckan har gått sjukt fort, är de verkligen fredag? I tisdags så for ja och Sonja till Lule och sov där. På onsdag morgon åkte vi till Sthlm. Blev lite stressigt när vi kom dit, att hitta rätt buss och sånt. Meen vi hittade iaf till ambassaden och vi kom dit i tid. Fick sitta och vänta i 2,5 timme innan jag fick prata med någon i typ 3 min och då var de färdigt. Sen for vi tillbaka in till stan och åt och gick omkring och tittade lite. Sen åkte vi tillbaka till arlanda och åkte till lule. :p
Ååh va slut jag var när vi väl kom hem, vi steg upp halv 5 och var hemma halv 12. Var såå slut så sov till klockan ett igår. :)

Fick tillbaka mitt pass redan igår så nu har jag mitt visum :) Nu är de bara hälsoundersökningen och packningen som är kvar så kan jag åka. Jaa eller jag måste ju säga hejdå till alla också. :p

Nu mera kaffe sen duschen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0