:p

Idag har jag haft en sån där hälsa på dag. Har varit hos Ira och Kjell först, är alltid så härligt å komma dit när Anna kommer och ger mig en jätte stor kram. :)
Jag och Ira har drukit te och så har hon fotat nå öronsmycken på mig till deras butik.
Sen har jag varit hos Pekka och Lina och drukit kaffe, vi har tittat både melodifestivalen och gaygalan. De va supertrevligt. Men nu blir de inge mys med Lina på 3 veckor för hon drar till Thailand och myser. Förhoppningsvis så hinner vi dricka kaffe innan jag drar. För när dom kommer hem så har jag bara en vecka! kvar hemma. :)

Nu sitter jag och äter tonfisk sallad och funderar starkt på att gå och lägga mig. :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0