Fredag...

Sitter hos Hedda och myser, vi ska städa lite och om ett tag ska Lewis iväg till barnvakt för jag och Hedda ska ha tjejkväll :) Ska bli supermysigt. :)

Var hos optikern igår och de var som jag trodde, jag måste skaffa glasögon. Typiskt, men nu vill jag ha mina glaögon direkt, har så ont i ögonen när jag läser mkt och jag kan ju inte låta bli. Har varit och beställ ett par idag så om en och en halv vecka får jag sluta ha ont i huvudet och ögonen. :p

Nää, nu ska jag dricka en kopp kaffe och hjälpa Hedda.
Tänkte bara säga att jag lever. :p


Kommentarer
Postat av: Milla

Jaa, som jag har väntat på detta inlägg :P

2011-01-30 @ 15:51:01
URL: http://cix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0