Godnatt!

Ska precis hoppa i sängen, tänkte gå och lägga mig för en timme sen men då såg jag att datorn fortfarande var på och började läsa bloggar istället för att slå av den.
När ska jag lära mig att gå och lägga mig i tid?
For hem från Hedda relativt tidigt för att jag hade tänkt att inte vända dygnet helt fel.
Men de gick inte så bra, Mamma var ju ännu vaken så jag satt och pratade med henne.
Och sen började jag lösa korsord!?! istället för att sova. I typ en timme eller två.

Jaa annars så har jag varit hos Hedda idag och drukit kaffe och tittat tv. Jag och Lewis har lekt och han var så himla goo med mig idag. Vi har kramats hur mkt som helst och sen fick jag inte åka hem utan att han börja gråta.
I veckan har jag fått min nya dator, gillar den skarpt. :P Har även fixat antivirus program så den lever länge. :p
Har börjat titta på ett laptop skin till den, den är inte riktigt lika frän som min gamla som var någon speciall edition. :p

Har även bakat supergoda bullar, tänkte baka massa annat med vet inte vem jag ska mata allt med. De är ju super tråkigt att äta kakor själv och nu har mamma och Ronny börjat banta. Ska göda mina vänner så jag kan baka mer. :p

Nä nu får jag skärpa mig och hoppa i sängen. :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0