Hallå!

Har inte skrivit så mkt förra veckan för på tisdag så var vi i Lule hela dagen.
Gick på stan med mamma och Anna och Emilia ett tag. Vi hade de super mysigt. :)
Jag och Anna var och hänge på djurmagazinet och tittade på fiskarna och fåglarna. :)
Sen åt vi kina mat och åkte hem typ. :p

På onsdag blev jag sjuk, hade feber och ont i halsen så var inte riktigt människa då.
Blev iaf tillräckligt frisk till fredag så jag kunde åka till Lule igen och hälsa på Ronja.
Hade Nikki med mig och vi har bara myst hela helgen.

Igår så har jag jobbat och sen på kvällen så lånade jag Lewis och åkte till Kaunis och drack kaffe med Marri.
Sen kom Markus och Linda förbi där också och Levvan slog på charmen och fick Linda på fall. :p

Idag så har de varit jobb igen och nu sitter jag hemma och väntar att Hedda och Lewis ska komma och hälsa på.
Ikväll blir de sycirkel, är inte säker ännu på vad jag ska sy då jag sytt färdigt min klänning och alla kuddar jag hållt på med. Hittar säkert på något roligt projekt. :p

Nu ska jag dricka de där kaffet som jag kokade för typ en timme sen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0