Måndag...

Har kommit hem från jobbet nu, har mest varit runt på byn och hängt upp lite lappar och pratat med Helena en sväng. Har inte varit mkt på kontoret idag, skönt. :)
Har ätit sen lunch på Thai med Marri, supergott som vanligt. :)
Hon skulle kanske komma hit sen och dricka kaffe. Hon har fått jobb nu så får bara ha henne hemma till söndag kväll. Kul för henne men tråkigt för mig. Va tusan ska jag göra om jag blir arbetslös nu i veckan? Ingen att leka med på dagarna eller jaa Sonja är ju ganska mkt ledig så får nog komma och störa henne lite. :p

Funderar nästan på att ge upp den där grejen man skulle skriva om sig själv kommer inte på något. Eller ska göra ett till försök och går de inte då så ger jag upp. Ni lär ju se om de kommer nå kul. :P

Ska snart laga mat med mamma fast känner att jag skulle behöva ta en 5 minuter på soffan först. :p
Lyckades inte somna förän jätte sent igår så de var en plåga att vakna imorse. Funkade inte att duscha för att bli pigg heller. :p

Nu, glo lite tv och vila. Sen laga mat med mamma och måla mina naglar.
Hmm, måste köpa mera nagellack, har inte så många roliga färger nå mer. :p




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0