Monday morning....

Sitter hemma och hänger med Mamma, vi ska dricka kaffe. De var tänkt att jag skulle köra henne till olika grejer som hon skulle göra idag men de blev inte. Vi stannar hemma istället. Har iaf kört lillebror till skolan tidigare och gjort lite ärenden. :p
Har ringt lite samtal och funderar på om jag ska ta tag i de där med att ringa a-kassan också. :P
Hade tänkt börja göra ett album med bilder på familj och vänner som jag ska ha med mig till USA så jag har något att titta på när jag har hemlängtan. :p Meeen de gick inte, skrivaren ville inte samarbeta med mig idag. Jag kanske måste beställa foton istället.

Har jag sagt att jag blivit helt tokig i att måla naglarna nu, de kan hänga ihop med att jag inte jobbar på grillen nå mer. Då fick jag ju inte ha nagellack. Nu är mina naglar målade hela tiden. Och så fort en nagel blir lite kantstött så måste de målas om. :P Idag är mina nagla alldeles röda. :)

Näää, ska nog fixa allt som måste ordnas. :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0