Dag nr 1...

Sitter och läser bloggar och slö kollar tv lite.
Har sovit såå skönt i min säng i natt men är fortfarande supertrött, antar att de är de dom kalla jetlag. :p
Har ätit frukost för ett tag sen, min vmamma och S for ut så jag är ensam i huset.
Ska vänta tills dom kommer tillbaka så skulle vi kanske fara och köra lite bil. Hjälp! :p
 
Om vi far ut så måste jag be min vmamma att vi far till starbucks. Har varit i USA en vecka snart och har inte hunnit vara på starbucks ännu. Skandal! :p Har sett hur många som helst men har inte haft tid. :p

Förresten, mellanlandade ju i Dallas igår, Fort Wayne flygplats är ju sjukt stor. Hade typ en halvtimme mig att hitta min gate. De gick ganska smidigt men var helt fascinerad av att flygplatsen är så stor att man måste åka tåg mellan alla gater. :p

Ska kolla om jag hittar något roligt program. :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0