....

Åh vad dagarna går fort, kom på de precis. Jag har ju så mkt att göra och ingen tid alls känns de som! :p
Nee jag har inte börjat packa, har iaf bokat tvätt tid imorgon. Ska försöka hinna med de.
Men tänkte även hälsa på Lina, fika med brudarna och vara med Lewis. Sen ska jag klämma in ett besök till Junis här i veckan också.

Jaa helgen har gått sjukt fort. Den har varit riktigt bra och väldigt dålig. Mormor blev sämre borta i Umeå så åkte dit och hälsade på henne, som tur är så mår hon bättre nu. Får bara hoppas att ingenting mer händer.
Men jag fick också spendera riktigt kvalitets tid med min Ronja. Vi sjöng singstar med Carro och myste på hur mkt som helst.

Sen har jag hunnit jobba lite grann och idag var jag till Öjebyn och kollade ögonen på hunden och sen har jag myst med Marri på thai. Sen blev de tv tittande hos Hedda. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0