Hej då...

Igår hade vi hej då fest för mig. Med supergod mat. :)
Vi åt renköttsrullader till förrätt, åt så mkt så jag orkade knappt varmrätten som var älgkött med potatisgratäng och någon god sås som Marri slängde ihop.
Sen till efterrätt åt vi panacotta med hallon.
Mums!

Sen drog vi iväg till Kolari och sjöng lite kareoke och spelade biljard.
Inget av de gick speciellt bra för mig.
Mina finska kunskaper är inte på topp. :p

Jag trodde de skulle bli ledsamt men jag bara njöt av att umgås med mina bästa vänner och ha de hur trevligt som helst.

Hade tänkt slänga upp bilder, men kom på att datasladden till kameran är ner packad.
Ni får bilder när jag kommit fram istället. :p

Nu så ska jag städa lite hemma, fara till pappa en sväng. Sen till Hedda och sen blir de Luleå.

Min Sonja är här btw och är supergullig och hjälper mig att städa.
Mitt huvud är inte riktigt vars de ska. Är mest förvirrad. :p


Kommentarer
Postat av: Gjermundidun

Really interesting site, thank my friends, have advised.

2011-09-15 @ 12:57:20
URL: http://gjermundidun.blogocial.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0