....

Samtalet med familjen igår gick bra.
De kändes bra iaf, mamman var jätte trevlig.
Ska skypa med dom imorgon och efter de ska dom väl bestämma sig.

Ska kanske umgås med Stefanie imorgon.
Hoppas de, hon fyller år på söndag.
Vill ju också hinna säga hej då också.
Oavsett vad som händer så kommer jag inte bo 15 min bort från henne nå mer.

Funderar nästan på att sova.
Är ganska trött just nu.
Ska prata med familjen vid 10 imorgon.
Måste duscha och sminka mig på morgonen också.
Så härligt att ha Amy här som peppar mig när jag ska prata med familjer.

Ska göra en macka eller något.
Sen sängen. :)


Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja, det blev som stor skillnad mot det vita tråkiga! :) Hur går det där borta? KRAM

2011-05-07 @ 20:56:19
URL: http://jenniiemaria.blogg.se/
Postat av: jennie

Jo, jag läste något sånt. Tråkigt, men hoppas du hittar någon annan familj. Inte för att det inte vore roligt om du kom hem igen :) men du vill ju göra det här, så det vore ju tråkigt om du måste åka hem. Det går bra, är ju färdig med utbildningen, så nu säker jag jobb. Har inte hittat något ännu, men det kommer väl. Kram

2011-05-09 @ 17:45:02
URL: http://jenniiemaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0