.....

Jaa internet har fortsatt att bråka så har inte riktigt kunnat uppdatera.
Fredagen den 13 var inte så illa för mig.
Pratade med en värdfamilj och dom vill att jag kommer dit så fort som möjligt.
Såå behöver inte åka hem.
Istället så åker jag på tisdag eller onsdag, vet inte ännu.
Ska bo utan för pittsburgh, pennsylvania. :p

Va ut med Stefanie igår.
Våran sista lördag tillsammans.
Vi tittade filmen bridesmaides.
Den va faktiskt rolig. :)

Sen så for vi och käkade på Islands.
Aaah dom har så god mat där. :)
Seen gick vi till en bar där vi spelade biljard.
Jag börjar faktiskt bli bättre när Stefanie hjälper mig :P
Seen så skulle jag åka hem med taxi.
Fick vänta en timme på den.
Förutom de så var de en bra dag. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0