....

Vart inte å fara och köra bil idag, vi ska väl göra de imorgon.
Ska iaf på au pair möte imorgon, vi skulle äta lunch någonstans.
Ska vi kul att se va de för finns för tjejer här i närheten.

Har iaf jobbat idag, åå va vi har grinat, skrikit och inte lyssnat.
Men vi har också varit gulliga och lekt i lugn och ro.

Tänkte att ni kanske undrar vad de är för barn jag tar han om egentligen.
Har en tjej på 10 år som heter Lexi, hon gillar att kramas och sköter sig fördemesta själv.
Sen har jag en kille på 6 år som heter Dom, han har aspberger syndrom.
Sen har vi även mamma Nikki i familjen.
Jaa de är lite kul att hon heter samma sak som min hund, stavas likadant också.
Jaa de är iaf Dom jag mest tar handom och idag har de testats.
Han ville se hur långt han kan gå och han försöker få mig arg.
Hoppas verkligen att den här test perioden fort går över.

Ska kolla någon serie och sen blir de väl sängen.
Ska förhoppningsvis skypa med mina tjejer imorgon. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0