Going home :)

Sitter på flygplatsen i Pittsburgh.
Om nån timme åker jag, är äntligen på väg hem.

Är både glad och ledsen över att åka hem.
Meen under hela tiden hos familjen i Pittsburgh så mådde jag inte bra.
Var helt enkelt inte rätt person att ta hand om Dom.
De kände mamman också så jag flyttade.
Bestämde mig för att åka hem istället för att leta efter en ny familj.

Vill inte stanna i USA för jag vill inte gå igenom rematch processen igen.
Vill stanna i USA men inte som au pair. Är absolut int sugen på att ta hand om nå mera barn.
Såå att flytta till en ny familj och inte vilja ge 100% till barnen känns inte rätt.
Plus att jag saknar mina nära och kära.


Kommentarer
Postat av: Milla

MEN så glad jag blir! Även om det kanske var ett lite halvjobbigt beslut så kan du ju glädjas åt att det är någon som blir glad att du kommer hem! ;)

2011-05-31 @ 15:42:52
URL: http://cix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0