Okeej dåå...

Milla du vet att du fördemesta får som du vill. :p

Hmm va har hänt sen sist. I lördags var jag med Stefanie.
Vi hade en heldag och hade de jätte trevligt.
Vi mötes på mallet och gick till the Cheesecake factory och köpte cheesecake.
Vi tog med oss dom och gick och satte oss på en bänk i solen och åt.
Sen drog vi till bion och köpte biljetter, men som vanligt var vi tidiga.
Så vi gick och satte och i solen och snackade skit.
Sen såg vi fast five, den var superbra. Se den :)

Sen middag på Islands, sååå gott.
Servitrisen kände igen oss från förra veckan, Kul :p
Sen gick vi och köpte frozen yoghurt, fast jag var supermätt.
På de tog vi en lång promenad hem till Stefanie och tittade på massa bilder från hennes år i New Jersey och från när hon jobbade i Bulgarien. Intressant.
Sen åkte jag taxi hem. Dyyrt blev de med taxi dit och tillbaka.
Hellre de än att bli knäpp här. :p

Idag har jag hjälpt Amy så hon kan jobba.
Så jag och hennes 5åring har lekt. Vet inte varför lekarna alltid slutar med att jag dör dock..

Ingen ny familj ännu, kanske ska prata med en imorgon. Vi kan ju alltid hoppas.


Kommentarer
Postat av: Milla

Jeej! Med lite tjat så går det ;)

Men du verkar i alla fall ha det rätt fint där borta i väntan.. Fast hoppas du inte behöver vänta så länge till! :)

2011-05-03 @ 11:13:56
URL: http://cix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0