Thursday

Har annu inte fatt internet pa min dator.

Nar jag far de ska jag fixa min header och tiden till vanster.

Har iaf skickat ivag lillkillen till skolan, ska ta en dusch innan han kommer tillbaka.

Tror jag och min vmamma skulle fara och kolla hur de ser ut har idag.

Och min LCC skulle ringa mig idag.

Ska fraga henne nar nasta mote ar och om de finns mkt au pairer har i narheten.

Maste ju hitta nagon att hanga med har ocksa. :P

Annars hander de inte sa mkt har, fick sluta efter middagen igar. Somnade klockan 7, vaknade 10,30 och gick och borstade tanderna och sen sov jag till 7 igen.Skooont. :D Hade nog jet lag och tidsomstallningen ar jobbig. Men nu ar jag nog back on track. Hoppas jag :) 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Saknar dig meeeed! Hur trivs du hos nya familjen? Vilken tur att du hann få en ny! Puss

2011-05-19 @ 17:34:00
URL: http://sandralx.blogg.se/
Postat av: Milla

Det är i alla fall ganska bra att du kan låna en dator som inte har fungerande tangentbord.. Jag menar, det känns skönt att höra att du lever liksom! :P



Kraam på dig!

2011-05-19 @ 19:10:09
URL: http://cix.blogg.se/
Postat av: Sandra

sv; Haha ja jag hoppas verkligen det! Då får du leta upp den där gubbjäveln och nita honom på söndag!



Vaa, vad konstigt att det tog sån tid då?! Hm. Men tur ändå att du hann dit, vad tråkigt om du hade varit tvungen att åka hem redan nu. Nu ska jag kolla upp på en karta var pittsburgh (stavas?) ligger så att jag vet var du håller hus, haha :)

2011-05-20 @ 10:01:09
URL: http://sandralx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0