Lördag

Jaa har varit på utbildning måndag-onsdag.
De var ganska lärorikt, värt att åka för maten dom hade där om inte annat.
Sjukt gott var allt :p

I helgen är jag barnvakt åt Lewis. Han ligger och sover med mamma nu.
Idag ska vi äta tårta för Ronny fyller år.
Och ikväll ska vi umgås med Madde :)

De flesta har väl redan hört men tänkte kan skriva här också.
Har köpt ett hus 1:a augusti, tokig som jag är.
De ligger i Kassa 15 km från Pajala. Super mysigt.
Håller på att renovera där nu, de tar lite tid när jag jobbar så mkt annars.
Men de blir nog bra sen när de är färdigt.



När jag inte har kunnat fixa i huset men ändå varit ledig så har jag pysslat med lite andra saker.

Jag och Heli har målat om mitt bord och stolar. Och mamma har klätt om dynorna :)


Har även målat ett vitrinskåp som fanns i huset vitt och satt nya knoppar från Ikea.

Nästa vecka ska jag och Marri till Ikea, måste börja skriva önskelista. :p

Nu ska jag gå och duscha innan skrutten vaknar. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0