Disträ...

Tror att jag blir ganska lätt distraherad, de upptäckte jag igår.
Jag skulle packa inför Cuba, de är ju som dags. Vi åker ju till Lule imorgon.
Började städa ur väskan som jag knappt rört sen jag kom hem från USA.
Hittade massa smink i den så tänkte att jag kan ju sätta de i toan.
Då såg jag att mina sminkborstar var jätte smusiga.
Började tvätta dom vilket ledde till att jag började sortera bland mitt smink.
Då kom jag på att jag har en till större sminkväska som hade varit bra att ha med till Cuba.
Så började rensa i den också.
Efter ett tag upptäcker jag att jag inte alls kan använda väskan för den har tydligen möglat i källaren på Kirunavägen när den varit där.
Så jag klippte bort dragkedjan och bestämde mig för att sy en ny.
Sydde en ny sminkväska, den blev lite epig fast den funkar.
Och sen helt plötsligt var klockan 2 på natten och jag hade ännu inte packat.


Har iaf sattit igång och tvätta kläder som jag ska ha med mig!
Gör ett nytt försök idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0